سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نوشته های پارسی یار

مَوْلاىَ یا مَوْلاىَ اِرْحَمْنى
ذق یا علی !در آتش گرفت، چادر سوخت، در شکست…

خاک چادر مادر میکشد به سر
دست و پهلو که شکسته نیست... صورتی سوخته نیست

مادری پشت در است
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَدْخُلُوا بُیُوتَ النَّبِیِّ إِلاَّ أَنْ یُؤْذَنَ لَکُمْ

یا نوراً کل نور
خانه ای شدی برای جوانه ی بهار

دستی به روی خاک کشیدم
ناله ی استخوان هایی که حالا با خاک یکسان بودند...

رباعی ولادت حضرت زینب س
دخت خلف حیدر کرار تویی/ الگوی زنان در صف پیکار تویی

یک نفس عمیق
از نردبان که بالا برود میشود پرید بال میدهند بام پرواز همیشه هست


دفتر شعر شهدا

دفتر شعر اهل بیت(ع)

دفتر شعر دل

آلبوم عکس خون شهدا

بسم رب الزهرا


هوا هوای دلتنگی است

هوای بغض آلود دوری

هوای بی کسی

هوای چشم انتظاری

هوای بی قراری

هوا هوای دلتنگی است...

این شب ها ، دل کمی بی قرار تر شده

چشم ها بارانی تر

دست ها لرزان تر

و نبض ها شاید کمی کندتر می زنند...

شب های دوری از ماه ، شب های تاریکی و ظلمت است

و این شب ها عجیب تاریک اند

شب های بی تو بودن عجیب تاریک اند...

اما نه ! مگر می شود بی تو بود ؟

مگر می شود بی تو نفس کشید ؟

اصلا مگر می شود بی تو زندگی کرد...؟

تو اینجایی...

همینجا...

کنار من...

در دل تنگم...

و قلب من با یاد توست که هنوز هم درسینه می تپد...

تو از من دوری اما با منی

و سایه ات مدام بر سر من است

و دستان گرمت دائم در دست بی پناه من...

هرچند تو اینجایی اما..

اما... فقط کمی زودتر برگرد...

دلم برایت خیلی تنگ شده آقا...




 
بروزرسانی مطلب: چهارشنبه 92/7/10 11:1 صبح
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است . هوای دلتنگی - خون شهدا