سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نوشته های پارسی یار

مَوْلاىَ یا مَوْلاىَ اِرْحَمْنى
ذق یا علی !در آتش گرفت، چادر سوخت، در شکست…

خاک چادر مادر میکشد به سر
دست و پهلو که شکسته نیست... صورتی سوخته نیست

مادری پشت در است
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَدْخُلُوا بُیُوتَ النَّبِیِّ إِلاَّ أَنْ یُؤْذَنَ لَکُمْ

یا نوراً کل نور
خانه ای شدی برای جوانه ی بهار

دستی به روی خاک کشیدم
ناله ی استخوان هایی که حالا با خاک یکسان بودند...

رباعی ولادت حضرت زینب س
دخت خلف حیدر کرار تویی/ الگوی زنان در صف پیکار تویی

یک نفس عمیق
از نردبان که بالا برود میشود پرید بال میدهند بام پرواز همیشه هست


دفتر شعر شهدا

دفتر شعر اهل بیت(ع)

دفتر شعر دل

آلبوم عکس خون شهدا

یا هو

 

به نشانی ات ایمان آورده ام.نرسیده به باران؛یک نفس مانده تا آسمان؛چند قدم رو به دلم و نگاهی که به عطر بهار دلبسته است.روی گلبرگ دلت کدپستی بگذار.رمز آن..رمز من و تو...آن لحظه های باران؛بی هوا,هوای ام میکند و من هنوز به جستجوی یاد آن دوران به استقبال باد میروم."کجایید ای شهیدان خدایی؟بلاجویان دشت کربلایی"در این سکوت پس چرا مرا صدا نمیزنی؟دلم تنگ خواهد شد اما نخواهم گریست.
نه!برای دلتنگی ام نخواهم گریست.برای قصه ای ناتمام خواهم گریست که با آخرین روزهای جنگ تمام شد.دلم تنگ خواهد شد؛اما نه برای دیروز و امروز...برای فردای نیامده از راه...من دلم برای آوای صادقی تنگ خواهد شد که روزی مرا به عشق میخواند...دلم تنگ خواهد شد برای تمام تلخ بودن هایت و صبور ماندن هایم...دلم تنگ خواهد شد برای لحظه های ایثار...برای صدای ملکوتی امام.ره.برای تو کاش یادت نمیکردم..کاش یادم نمیکردی.

کاش....بگذریم...باز هم میرسم به خود از خود که بگذرم...

 

به قلم:  ...




 
بروزرسانی مطلب: پنج شنبه 90/6/24 1:41 عصر

"دلـــــــم"....؟؟؟ چرا" دلــــم "پیدا نیست...؟!؟!؟ انگار" دلـــــــم" بین هزاران رنگ گم شده..."دلـــم"برای"دلـــم"تنگ شده... نمیدانم" دلـــــــم" را کجا؛جا گذاشتم...من که حواسم جمع بود... دوست داشتم دست "دلـــــــم" را محکم بگیرم...وبیاورمش پیش خودت وبا هم بگوییم: یا علی... این روزها برایم از" تو" نوشتن سخت شده..نه اینکه فکر کنی خسته ام؛نه!
میدانی سیــــد...این روزها "تو" زندگی ام کم شده...این روزها "او" زندگی ام هم کم شده... این روزها فقط من هستم و من...نه "تو" و نه "او" ... "تو" و "او" ندارید که...شما همیشه با همید..."تو" و "او" همیشه با همید... این "منــــــــم" که باز هم تنها شده ام...تنهــــــــــا و بی کس... می بینی حال و روز "دلـــــــــم" را... نمیدانم چرا "دلــــــــم" که میگیرد یاد تو می افتم...نگیرد نمی افتم.
گاهی باید بگیرد...تنگ شود...تا یادش بیفتد... گاهی هم باید" تــــــــو " " دلـــــــــم" را محکم بگیری تا نیفتد... باید محکم دستت را بگیرد تا من نیفتم..."دلـــــــم" را میگویم... باید محکم دستت را بگیرد... و گرنه باز می افتم... دور از خودم می افتم... هم از قله ی عاشقی های "تـــــو"...هم از اوج بندگی "او"... این روزها از تو نوشتن برایم سخت شده...
بیا...بیا...بیا... این تنها آرزوی من است: دیدار "تـــــــــو" زیر سایه ی "او" ...بدون من...بدون من...بدون من...
این روزها به دوری از "تـــــــو" نزدیک شده ام... این روزها پایم لبه ی پرتگاه دوری از "تــــــو"ست... "دلـــــــم" گرفت...دیگر وقتش رسیده که بگیرد... خدا کند بگیرد...هم خودش ّبگیرد؛هم دستت را... "تـــــــــو" باید بیایی و بگیری...دست "دلــــــــم" را... "دلـــــــم"دستش نمی رسد که بگیرد "تـــــــو را... بیا و دست "دلــــــــم" را بگیر...بیا "دلـــــــم" را از دست "مـــــن" نجات بده... بیا

 

اللهم انی...

به قلم:  ...




 
بروزرسانی مطلب: یکشنبه 90/6/13 2:13 صبح

خوشا به حال آسمانی شان ... دل کندند و رفتند و رسیدند،

 نه چون من که در وهم و خیال، دل می بندم و دل می کنم و آسمانی می شوم و ... باز هم زمین!!!

اینجا چقدر سرد است...




 
بروزرسانی مطلب: سه شنبه 90/5/11 11:18 عصر

«بسم رب النور»

سلام بر ماه نور...
سلام بر ثانیه های شیرین عبادت....سلام بر نفس های لحظه های ناب هدایت... سلام بر آبی آسمان این شهر...
کجا باید رفت...!!! آغوش خدا باز است... حجاب بین رب و عبد برداشته شده.... حواسمان کجاست؟؟؟

اى مردم! ماهى بر شما سایه افکنده که در آن، شبى است بهتر از هزار ماه، و آن، ماه رمضان است . خداوند، روزه‏اش را واجب ساخته و نماز در شبش را مستحب قرار داده است . پس هر کس یک شب در آن، نماز مستحب بخواند، گویا هفتاد شب نماز مستحب در ماه‏هاى دیگر خوانده است. و براى کسى که در آن، کار نیک مستحبّى از کارهاى نیک انجام دهد، پاداشى همچون پاداش کسى قرار داده که واجبى از واجبات الهى را انجام داده است، و هر کس در آن، واجبى از واجبات خداوند را ادا کند، همچون کسى خواهد بود که در ماه‏هاى دیگر، هفتاد واجب از واجبات الهى را انجام داده است.

 

شما از چهار خصلت، بى‏نیاز نیستید: دو خصلت که خدا را با آنها راضى مى‏کنید، و دو خصلت که از آن دو، بى‏نیاز نیستید. امّا آن دو خصلتى که خدا را با آنها راضى مى‏کنید، شهادت به این است که: معبودى جز خداوند نیست و من فرستاده خدایم. و اما دو خصلتى که از آن بى‏نیاز نیستید، از خداوند، نیازهایتان و بهشت را بطلبید و از خداوند، عافیت بخواهید و از آتش به خداوند پناه ببرید.

این ماه، ماه صبر است و پاداش صبر، بهشت است. این ماه، ماه مواسات است و ماهى است که در آن، خداوند، روزىِ مؤمن را مى‏افزاید. هر کس مؤمن روزه‏دارى را در آن افطار دهد، نزد خداوند، پاداش آزاد کردن یک بنده و آمرزش گناهان گذشته‏اش را دارد.

بخشی از خطبه های پیامبر اعظم در جمعه آخر ماه شعبان

خط اول رمضانم اینطور نوشته شد: گر نگاهی به ما کند زهرا سلام الله علیه ...

حضرت زهرا علیها السلام فرمود:
روزه‏دارى که زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نکرده روزه‏اش به چه کارش خواهد آمد.

بحار، ج 93 ص 295

 

 

فراز هایی از دعای امام سجاد(ع) هنگام حلول ماه مبارک رمضان



 
بروزرسانی مطلب: دوشنبه 90/5/10 11:51 صبح

قطعه آسمانی

موضوع :

معنای حیات و زندگی را وقتی درمی یابم که پایم را از قطعه مردگان، به قطعه نورانیتان می گذارم...

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله اموات ...




 
بروزرسانی مطلب: یکشنبه 90/5/9 10:30 عصر
<      1   2   3   4   5   >>   >
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است . آذر 89 تا دی 90 - خون شهدا